Tröst present



Var på ett riktigt risigt morgon humör i dag och det gick ut över min stackars pojke.
Inget utbrott inga elaka ord det förekommer inte i vårt förhållande men jag var vresig och det är jag verkligen inte stolt över. Så jag kom på bättre tankar och gick ner på stan för att inhandla viktiga saker till resan.
Jo då shampo, balsam och nikotin är livsviktigt ;).
Så av en slump går Frida och jag in i en klockaffär och hittar den här lilla gitarren tyckte att den vore perfekt som tröstpresent och matchar hans älsklingar därhemma.
Så jag hoppas att han blir glad det får vara kompensation för alla gånger jag fått blommor, vilket jag själv är ganska dålig på att ge.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0