Ständiga planerade inköp

Alla gillar inte min lätt autistiska personlighet (jag nämner inga namn).
Jag tänka att mitt eviga planerande leder både till gott och ont samtidigt som jag inte går under om det inte blir som jag tänkt mig, för det blir det aldrig.
Det folk tycker är mest läskigt är att jag älskar att göra uträkningar det faktumet samlar jag många freak poäng på.
Vist det kan vara lite tråkigt att jag vet vad jag ska köpa flera månader innan det inhandlas. Men jag har något att se fram emot denna månad blir det stövlar och riktiga glasögon (vad jag har längtat).
Min ekonomi behöver helt enkelt planering för att överleva och på det här sättet måste jag göra om jag inte vill hamna hos kronofogden. Jag lovar att om jag blir ekonomiskt oberoende så kastas det lilla planeringsblocket illa kvickt och så blir det spontan resor för hela slanten.  


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nice, så det blir brillor nu alltså?! =) Nu påminde du mig faktiskt om något jag glömmer precis hela tiden, beställa nya linser =)

2008-09-17 @ 18:46:38
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0