Snart blir det åka av

Känns så skönt i dag av följande anledningar:

1. Vi blev klara med badrummet i dag. Själv har jag inte gjort så fasligt mycket utan det var mest Eriks pappa som gjorde jobbet och det gjorde han bra. Så himla snällt att vara här på sina lediga dagar och leka hantverkare istället för att göra andra mer intressanta saker.
Äntligen kan jag vara i mitt lilla badrum utan att vara rädd att saker ska spricka mera och så ser det så snyggt ut.

2. Jag har rensat en del av min garderob mindre roligt var att jag hittade silverfiskar dessa vidriga kryp, lyckligtvis är dom döda numera. Men jag kunde rensa ut en hel kasse med kläder och det behövdes.

3. Jag åker till Barcelona på tisdag det känns bara underbart , ska ta med mig kameran och fota en del.
Hörde att det var nationaldag också inte helt fel, sedan fick jag också höra att det var någon väldigt stor porrmässa samtidigt inte lika upplyftande. 
Ska bara se vackra platser, bada, shoppa och äta väldigt mycket.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0