Nytt och snyggt

Har köpt nya älsklingar till hösten och så här ser dom ut.


Var lite osäker till dom i början men nu har jag adopterat dom på riktigt och impregnerat snyggingarna.
1200 kr (vagabond) gick dom på vilket jag kan tycka är i dyraste laget men mycket mer miljövänligt än att köpa  billiga skit skor som går sönder efter några månader (läs skopunkten).

Fick två stycken kökshanddukar i går av mormor som blev riktigt fina i köket (så fina att jag tog en bild, det du).
Annars så fick jag mest pengar till glasögon som jag ska köpa så fort jag hinner. Har funderat på att ta en synundersökning i stan men köpa glasögon på lensway har redan skickat efter några par som jag ska prova därifrån och det var rätt billigt.
Dock vet jag inte om man ska beställa tunna glas eller extra tunna är så oerfaren på detta område.
Men den som lever får se.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0