Nja jag vet inte

Erik kom med ett råd till mig i går om att jag borde skriva ut mina åsikter och funderingar på bloggen.
Men jag tycker inte mina åsikter är så häpnadsväckande utan väldigt normala eller jag har jämt trott att det fallit sig på det viset. Tydligen är det inte så många andra människor ser det enligt Erik.
Han tror nämligen att många skulle bli upprörda om jag blev mer privat och skrev ut vad jag tycker i klartext.
samtidigt som han poängtera att många "Linda skuggetyper" skulle hålla med.
Jag vill verkligen inte tro att det är så, inte för att det är fel på Linda Skugge jag gillar henne och håller med henne i mångt och mycket men jag vill tro att de allra flesta kan dela delar av mitt resonemang.
För det är inga extrema saker jag tycker jag är bara för jämställdhet, människans lika värde och mer medkänsla(förståelse) för andra människor.
Sedan är jag emot könsroller.
Enligt mig självklara saker och jag tror att det inte är själva grundvärderingarna som andra upprörs över utan sättet jag framför dom på och hur långt jag kan driva en fråga det kan kanske svida, vad vet jag? 
Vi får se om jag vågar dela med mig mera, eftersom det är mest kompisar och bekanta som läser den här bloggen känns det lite för blottande.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0