Ett personligt brev

Först flyttar du till Norge av alla ställen. Jo vist jag kan förstå fördelarna, massor snygga brudar, fett med pengar och ny miljö men hur kan du vara så taskig att du inte kommer ihåg och ringa mig i Måndags?
Kommer du inte ihåg hur kul vi hade i våra turbaner den där dagen i parken hur jag dansa runt i konstiga röda skor och folk trodde att du var min personliga assistent?
Hur snäll jag var när jag tracka sönder din pizza för att den innehöll 3 olika sorters kött (när vi alla vet att det ända köttet pizzerior har kommer ifrån råtta).
Eller när jag valde en fransk drama/komedi i video butiken och din mamma tyckte att det för fasen inte var en komedi för den var inte rolig.
du måste ändå komma ihåg min fina insatt i eran trädgård attans vad jag vattna blommorna och grävde, eller rökte jag vattenpipa och sola? Hmm jag mins inte så bra.
Saken är den är att jag bered på att förlåta dig men då måste du be om ursäkt och lova mig att aldrig mera glömma bort vilken glädjespridare helst när jag är iförd clown näsa och förstör en fotoshoot. 
 




Kommentarer
Postat av: personen i fråga gällande personligt brev

haha du loggar in o mazi får för sig o läsa blogg för en gångs skull o vad hittar han där:)kommer ihåg en sprallig asrolig tjej på fräcka fröken som jag tog med på filmfestival en gång och såg en konstig film.alla småpromenader som oftast tog en halv dag, alla flummiga konversationer och ideer om foto konst och livet. och alla underbara stunder i allmänhet kring våra ibland urflippade dagar men förstår inte riktigt vad som hände i måndags. du vet ju att minnet inte är den bästa egenskap jag har:p hoppas du har det bra och kommer o hälsar på mig nångång. kram

2008-10-24 @ 13:06:55
Postat av: madde

Jag förstod att du skulle ta det på rätt sätt..haha

2008-10-24 @ 13:54:07
URL: http://morbengta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0