Ego

En kompis till mig skickade mig ett gulligt mail och så bifogade hon några bilder som hon hade tagit på sig själv bland annat. Hon ursäktade dom innan jag ens fick dom eftersom de kunde betraktas som ego bilder men hallå jag älskar ego bilder! 
Och jag tror att jag inte är ensam om det fast det är inte så många som vågar erkänna hur roligt det är att ta ego bilder på sig själv och titta på andras. Varför har bloggar annars blivit så stort? Många stora bloggar i dag innehåller mest just ego bilder och lite ointressant text (som det här inlägget ungefär..höhö).
Så var inte rädda för att dela med er av era bilder för jag uppskattar sådant.
Puss o Kram
 

Kommentarer
Postat av: Bäckis

Du är så go gumman!

2008-10-31 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0