Brillöga

Nu är jag blivit en glassögonorm på äldre dagar.
Jag kunde inte riktigt bestämma mig så det blev två par istället för ett par som jag hade räknat med från börjat men det var billigare än att köpa ett par hos optikern så det kändes inte så farligt.
Tyvärr har jag inte vant mig vid dom än så jag kanske måste skicka iväg dom och korrigera dom i värsta fall.
det konstiga är att det blir reflexer i dom när man tar kort vilket inte är så kul fast jag tog antireflex behandling på dom.
Jakten efter bra syn fortsätter ;)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

hmm, skumt att det blir reflexer iaf förvirrad det blir det inte i mina... har också antireflex... =S

2008-10-09 @ 18:50:32
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0