Aj aj

Istället för höstdep. så har jag drabbats av att bli höstoptimist.
Det pirrar i hela kroppen jag är lycklig och är redo att erövra världen.
Jag har fått skapliga löner jag kan spara pengar och köpa mig lite nya kläder.
Jag har klippt och färgat håret och känner mig skrytigt fin.
Jag har väldens bästa sambo och världens roligaste vänner.
Jag lunkar inte runt i spåret längre jag joggar.
Jag har fått tillbaka matlusten och skapar glädjen i köket..mm

Sedan ringer det i telefonen och en slang till diskmaskin har läckt ner till minst två andra lägenheter.
Hmm..jag ska jobba i princip två dagar och en natt i sträck, det känns skit.
Hur ska jag orka styra upp allt i den här skiten?
Sedan tänker jag att detta ska inte förstöra min underbara höst icke!
Nu har jag redan kontaktat dom aktörer som ska ställa allt till rätta man ska inte måla fan på väggen.
Även om det är svårt när folk runt omkring gör det.
Hepp!


    

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hm, aj då lät inte så bra att diskmaskinen läckt ner till grannarna =S Men låter super att du är lycklig iaf =)



2008-10-27 @ 20:25:29
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/
Postat av: madde

Fläktar, uppbrutet golv och arga grannar det kunde absolut varit värre.

2008-10-28 @ 11:26:18
URL: http://morbengta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0