Spa pressy

Erik har blivit gammal han är närmare 30 än 20 år numera. 
Lite skrämmande lite spännande. När ska första gråa hårstråt titta fram?
Erik fick välja mellan tre olika presenter på sin födelsedag.
Alternativen var följande:
1. Lyx frukost på stan plus valfri tröja.
2. Mysig spakväll med massage.
3 Utekväll med drinkarna betalda.

Erik visade åter igen att han börjar närma sig 30 års åldern för han valde alternativ nr 2.


Först hade vi ångbad för ansiktet med några slags brus tabs. Det behövde jag nog mest av oss två.
Jag har nämligen ca 20 finnar i pannan.


Sedan var det blåbär i fejan som gällde. 

Erik vart också vackert blå. Våran blandare i badrummet är inte så bra så man måste koka upp vatten om det ska bli ett riktigt varmt bad sedan toppa vi med en as stor badbomb på det.
Avslutningsvis blev det ansiktsmassage och kroppsmassage för födelsedags barnet/gubben.

Jag köpte alla produkter på lush och allt var riktigt bra, men ansiktsmasken var det bästa.
Huden var alldeles len och härlig efteråt.     



Kommentarer
Postat av: ulrika

Det där skulle kanske jag också behöva..

2008-11-03 @ 09:43:53
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0