Lördag

Jag har inte jobbat på över två veckor nu och jag hatar det fullkomligt.
Inte bara för att jag inte kommer att ha några pengar utan för att allt känns så tomt och meningslöst.
Det är en paradox när jag jobbar mycket vill jag vara ledig för då är man inspirerad.
När man har hur mycket tid som helst har jag noll inspiration och sitter bara av tiden som det vore ett fängelsestraff.
Dock har jag kommit på en liten plan vad jag vill göra på fritiden men det tänker jag inte avslöja här eftersom jag inte vet om det kommer gå i verket eller inte än.
För några år sedan skulle jag aldrig våga göra det men jag tror att jag kanske kommer  våga nu.
Jag är inte så ung längre så nu gäller det att våga annars kommer jag ångra mig om jag inte hinner.
Ni vet det är fullt med sådana stereotyper i tv- serier som dör innan de hunnit uppleva det dom vill för att de intalar sig själva att de kan skjuta upp det till senare för att de är unga och besluten kan man alltid ta i morgon.
Jag har nog alltid varit en sådan person men nu vill jag överaska mig själv och kasta mig ut!
Jag skiter i om det blir bra eller inte bara jag försöker så blir jag mer än stolt.
     

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det låter himlans bra!!! Man borde nog bara kasta sig ut lite oftare och hoppas att någon/något tar emot en =)

2008-11-17 @ 15:20:41
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/
Postat av: madde

I det här fallet är det bara jag själv och ingen annan, känns bra och väldigt läskigt.

2008-11-18 @ 09:45:06
URL: http://morbengta.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det låter bra det! =)

2008-11-19 @ 21:02:12
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0