Hundhataren

Det gick förbi världens sötaste valp utanför huset den var så underbart gullig så jag var tvungen att be ägaren om lov att hälsa på den lilla och den gav ifrån sig små läten som en liten bebis.
Såklart mitt hjärta smälte men Erik såg bara besvärad ut av någon konstig anledning.
På väg ifrån hunden ger sig Erik ifrån sig små äckel ljud och verkar stött så jag frågar vad det är.
Det var en sådan ouppfostrad hund den lät fick jag till svar.
Att jag påpeka att hunden bara var fem veckor hjälptes inte.
Nix hundar är äckliga och korkade punkt slut.


Foto: Jag
Objekt: Råttan


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahaha, fick samma kommentar förra helgen när jag satt och gosade med världens sötaste hund som var nästan ett år. Dom sa också att den var ouppfostrad och lekte för mycket. Den var väldigt busig, men så där kelig och helt underbar enligt mig! Valpar får vara busig!!! Hur kan man bli äcklad av något så sött?

2008-11-27 @ 17:30:44
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/
Postat av: Christina

Tjusig bild! :)

2008-11-29 @ 18:50:37
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0