Bonde söker fru

I går slö tittade jag på bonde söker fru på tv 4. 
Erik kommer ut rusande ur musikrummet och frågar vad som har hänt.
Eftersom jag skriker högt, utan att tänka mig för.
Det är bara den där äckliga bonden som är så hemsk klagar jag.
Vad har han sagt nu (Erik är inget fan av honom heller).
Han säger att en av tjejerna inte skulle platsa i playboy men att han inte bryr sig om playboy, och sedan ler han som att han vore väldigt gullig och speciell bara för att han säger det.
Sedan har han satt upp bilder på sig själv i alla tjejernas sovrum också, han är creepy!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har gjort precis samma iakttagelse, en riktig mansgris.

2008-11-17 @ 18:46:57
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0