Åh vad glad jag blir

Mamma- Den här sjalen använder inte jag, du kan få den av mig.
Jag- Jo det är min sjal, det är jag som har köpt den.
Mamma- Nee det tror jag inte men du kan få den om du vill.
Jag- Jag vet att den är min, vart jag har köpt den och vad den kosta. Jag köpte den med Nadja och du var inte ens med.
Mamma- Du får den, varse god!
Jag- Ähh tack!


(Jag köpte den på en lagerutrensning när jag gick i högstadiet. Jag knöt den runt höften över ett par lila trekvartsbyxor, som jag matcha med en rosa skinnjacka jag tyckte att jag var dööö het.)    

Kommentarer
Postat av: ulrika

Jag minns skinnjackan!

2008-11-24 @ 19:45:06
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aha, låter nice det!!! Vilka dagar är du ledig då? Ska träffa syster nån dag, får antagligen reda på vilken imorgon!

2008-11-24 @ 23:06:46
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du imorgon?

2008-11-25 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0