12 dagar har passerat

Snart har jag jobbat i 12 dagar i streck och som belöning kommer jag vara ledig 3 dagar.
Jag tycker att det har varit bra att jobba mera intensivt för att komma in mera i jobbet och dagarna har gått relativt fort ändå.
Fast saker här hemma har blivit eftersatt och jag har inte haft tid att träffa vänner. Därför är det ändå väldigt skönt att ha lite ledigt och kunna ta vara på nära och kära. Lite sömn och städ är inte heller helt fel tanke just nu.


Hmm..sa jag städ, jag mena soldäck och kall öl.

Kommentarer
Postat av: MK

Hej!

Jag har en fråga till dig i mitt svar som jag uppskattar ett svar på!

Allt gott!

2008-07-31 @ 12:40:03
URL: http://mksblogg.wordpress.com/
Postat av: Evelina

Vore ju hur kul som helst om du hängde med ut på lördag!!! Låter inte det som en bra plan??? ;)



Puss å kram

2008-07-31 @ 20:29:44
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0