Listigt svar del 2

Fick ett mail till av samma person, samma dag. 
Denna person måste ha ett minne som en guldfisk och praktiskt taget bombardera alla tjejer i samma stad med förslag.

tjenare du var minsann söt du! vad gör du annars på dagarna`? jag jobbar och håller precis på att anordna en svensexa för en polare, får se hur det går med det. ska du göra i helgen kram 

Roligt att se att han inte var lika rakt på den här gången utan har ändrat taktik när inte det första plumpa försöket gick hem.

Kommentarer
Postat av: drdyke

hahah öppnade ett EXAKT likadant mail från han på helgon. söt kille va?



jag underhåller mina sjukdagar med att snoka runt på folks bloggar för övrigt, om du undrar vad tusan jag gör i din... / elin

2008-12-03 @ 11:44:50
Postat av: madde

Väldigt söt var nästan så jag ville prova på en kortis, kanske på svensexan det vore lämpligt.

Ingen allvarlig sjukdom du drabbats av hoppas jag.

Du är välkommen att snoka vidare på min blogg, bara så du vet.

2008-12-03 @ 12:55:24
URL: http://morbengta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0