Vad har msn gjort dig?

Jag vet inte vad Erik har emot mitt msn men varje gång jag sätter mig vid datorn har han kastat bort det.
Så då måste jag ladda ner det igen, igen och igen.
Vad har msn gjort honom hade han en taskig fröken i lågstadiet som behandla honom orättvist i skolan som hette msn?
Har han kärat ner sig i icq utan min vetskap. Eftersom icq ofta kan vara svartsjuk kanske icq har förbjudit honom att vänstra med andra.
Han kan också ha fobi mot blåa gubbar, det verkar inte alls otroligt.
Gubbar kan vara jätte äckliga och det skulle jag ha väldigt stor förståelse för.
Kanske tvingades han till att äta blåa godisgubbar som barn tills han kräktes.
Han kanske har snokat i min msn blivit paranoid och raderat den i tron om att jag skulle se det.
Plopp upp ljudet på msn är allt annat än trevligt kanske orsakar det tillfällig tinituss som driver honom till vansinne så att han bara måste kasta programmet i papperskorgen. 
Snart behöver jag inte undra längre, jag har lämnat ett rätt så suspekt telefon svar på hans telefon.
Jag publicerar svaret senare......  


Kommentarer
Postat av: erik

eller så har inte mor bengta lärt sig eriks mac. man måste nämligen dra in msn på hårddisken, annars försvinner det.

2008-08-05 @ 19:12:27
Postat av: morbengta

Moreik som du nu förstått så har du slängt programmet, och inte bara alias som du trodde.

Har icke försvunnit annars ;)

Puss puss på rödbetan!



Ps och du som jämt klagar på mina särskrivningar..hihi ds

2008-08-05 @ 19:26:46
URL: http://morbengta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0