Nice!





I går kväll hade jag en liten klassåterträff hos mig. Det var verkligen nice, vi prata om vad vi gjorde i dag och hur livet har förändrats på de här 5 åren. Kinamat, vin och gränslöst med skitsnack. 
Nästa gång kommer jag antagligen att bli av med min nitendo weei oskuld.
Det är rätt märkligt att man inte sett varann på 5 år men ändå kunna prata som man skildes åt i går.
Sedan övertala Erik mig att komma ut en sväng på black horn. 
Jag var väldigt tveksam att gå genom en mörk park är aldrig en trevlig upplevelse.
Jag får jämt en klump i magen har mina nycklar som knogjärn i handen och försöker övertala mig själv att jag fortfarande är en hejare på kampsport. Som som för de allra mesta tog jag mod till mig och begav mig ut.
Det blev dock ingen utekväll som avslutning ändå Erik ringde när jag gått halvvägs och sa att stället var glest med folk och ett coverband spela alldeles för hög musik (som vanligt) . Så vi mötte upp varann istället och gick hem istället.
En liten promenad istället och inget seg i huvudet i dag, det är nice ;)
Tog lite fula kort i går när vi kom hem och det mest uppiggande är att Erik ser ut som en bondraggare medans jag var lika vacker som vanligt.      


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, fy faaan va snygga ni är!!! =D

2008-08-18 @ 14:15:47
URL: http://littlemissevileve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0