Irriterat

Nu kommer jag klaga över saker som jag hört dom senaste veckorna som jag blivit upprörd över.
Det är inte så ofta som man blir uppriktigt förvånad över att det finns människor som inte har någon empatiskförmåga men ibland stöter man på dom ofrivilligt ändå. Då vet man inte om man ska skratta eller gråta, ofta väljer jag det första men ibland spyr jag ut min galla.

1. Ska köpa glass hör en kille snacka som jag vet är i min ålder. Han säger att han fan inte tänker förfesta med de där brudarna även fast de är roliga för att de är så jävla fula. Kompisen försöker försvara tjejerna lite men blir överröstad av den här tröga killen som hackar upp sig på deras förskräckliga fulhet.

2. Spelar minigolf hör en annan kille snacka skit om en tjej som är så jävla äcklig för hon har haft sex med alla hans kompisar utan en som inte ville.
Hans kompisar är därimot inte äckliga alls fast de hade sex med en tjej som är så fruktansvärt äcklig enligt honom.

3. Ser i grannhuset två fulla gubbar sitta och dricka öl på en tidig mån ute på gården. I sällskap har dom en liten flicka på ca 8 år. Flickan har med sig en kvinna också som antagligen är hennes mamma som sitter vid sidan av bordet och harklar sig och hostar medans gubbarna och flickan pratar med varann (gubbarna sluddrar).

4. Samma grannhus en litet barn åker en stor motorcykel med en kille som brukar vara full dygnet runt ingen har några skydd på sig och killen har inte körkort. Mamman står ute och hejar på åkturen.

Vad blir ni irriterade på?
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0