Vill ha värme

image50


image44
image53
Hoppas sommaren kommer snart och att det blir varmt som i en bastu.
Nej jag är inte ironisk jag älskar värme, jag tror inte att jag skapt för Sveriges svala klimat.
Hela jag bara bubblar på sommaren och nej det kan aldrig bli för hett.

Bilden är tagen förra året på Santorini, tyvärr blir det inte ditt i år men man kan ju ändå drömma sig bort lite.
Man får försöka intala sig att man har det bättre hemma med fungerande dusch, tyvärr är man inte så pass lättlurad. 

Älskar verkligen den här klänningen som är från asos.
Tycker att asos har tappat en hel del på sista tiden, allt är lite för mycket och så har det blivit så pass mycket dyrare (trodde aldrig att jag skulle klaga på något för att det var för mycket).

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!

2008-04-16 @ 23:29:33
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Evelina

Hm, ja du det där såg inte alls fel ut. Jag vill också ha sol och värme. Allt känns så mycket lättare då. Hm, är det inte nån låt som går så förresten? "allting känns så mycket lättare då"? Äsch shit the same!
Gillar din fina klänning, verkligen sommar!!! =)

2008-04-17 @ 10:09:26
Postat av: morbengta

Tumadre- Tack själv =)

Evelina- Jo jag tror att det är någon låt.. hmm .. men jag kommer inte på vilken det är heller.
Klänningar är det bästa
;) helst om man har till och från svullen mage, jeans blir så obekvämt.

2008-04-17 @ 10:38:37
URL: http://morbengta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0