Ops!

Min nya granne måste tro att jag är helt knäpp.
Igår när jag traska hem ifrån Eve hade jag inga nycklar hem, så när jag närma mig huset ringde jag upp till Erik för att han skulle komma ner.
När jag står nedanför och väntar kommer en kille och frågar om jag inte kommer in.
Jag tror att han bor i andra porten så jag säger att jag ska bli hämtad.
Killen kollar lite konstigt mot mig, ställer sig och väntar han med, fast han har nycklarna i handen.
Erik kommer ner ikläd min stora fejk-päls mössa, linne och mjukisbyxor.
Ser uppenbarligen bara mig och börjar dumma sig lite smått.
Jag ler stelt ser att killen tittar konstigt på mig.
Jag vet inte varför men killen låser fortfarande inte upp dörren utan väntar tills Erik gör det.
Det är jätte stelt Erik säger något, först då hälsar jag på killen men jag vet inte varför. Jag visar Erik potatisen som vi har fått av mamma och garvar lite hysteriskt. Vet inte heller varför men allt känns så stelt och lustigt. 
Vi går uppåt killen följer efter, han bor lägenheten under oss.
Han tror antagligen att vi är freaks, vad rädd han måste bli när han får reda på att jag sitter på en av de viktigaste platserna i styrelsen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahaha, fy faaan va kul!!! Förlåt, men det lät så himlans roligt =)Han kommer nog se på er lite annorlunda nu ;) (grannen)
Fast jag tycker nog allt att den där killen verkade lite mer lustig eftersom att han inte öppnade dörren, även att han hade nyckel... Skum typ den där grannen, hehe...

2008-04-20 @ 20:29:30
Postat av: morbengta

Evelina- hoppas att han blev lite skraj för då kanske han inte vågar klaga på oss om det är högljutt här uppe.
Ushh det kan verkligen bli så konstig stämning ibland, man skulle vara lite mer kvicktänkt.

2008-04-21 @ 10:10:22
URL: http://morbengta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0