Magbesvär

Jag vet inte varför det har hänt igen men nu har det inträffat.
Magkatarren har slagit till igen. 
Som tur är har jag mitt hemliga vapen omoprazol, det hjälper få ner svullnaden och lugna ner magstackaren.
Förra året genomgick jag en 5 dagars lång fasta för att ge tarmarna en chans att återhämta sig.
Nu är jag rädd att jag kanske måste gå igenom det igen vilket är det närmaste tortyr man kan komma.
Men jag tror verkligen att förra fasta perioden hjälpte eftersom jag inte fick tillbaka besvären på nästan ett år.
Kanske finns det något annat man kan göra jag ska höra mig för på sjukhuset nästa vecka, när jag ändå ska ditt.
Hoppas, hoppas, hoppas!
Jag vill kunna tömma och slippa avkok för det är snuskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0