Höjdskräck

image34
När det blåser som fan och spiraltrappan ser gigantisk ut då måste jag trotsa min höjdskräck då måste jag upp.
Jag är skakig och får yrsel nästan vid några få trappsteg. Titta inte ner nu är en vänlig förmaning men det är precis vad jag gör, jag måste utmana mig själv där också. 
När jag kommer ner är jag stolt och varm om öronen att det inte ens är högt bryr jag mig inte om det är liksom inte det som är poängen.

ps jag lyckades gå upp i ett utsiktstorn i Smedby för några dagar sedan och det var högt på riktigt ds 

Kommentarer
Postat av: emma

Är också höjdrädd, men den ska jag utmana den 5e maj. Då ska jag och min sambo flyga luftballong :) Ser fram emot det samtidigt som jag inte gör det :P

2008-04-06 @ 09:29:33
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: morbengta

Luftballong det var värst, då får man önska lycka till!
Det kanske kommer kännas lite läskigt i början men jag är övertygad om att det släpper efter en liten stund =)

2008-04-06 @ 13:35:48
URL: http://morbengta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0