Bild & dator död =(

Min dator är helt död, den går inte ens att starta längre.
Alla mina bilder kan vara borta för alltid. 
Jag sitter här och snyftar för mig själv i mörkret, jäkla pc skit!

Tittar lite på min fotosida där jag har en del bilder fast inte i bra upplösning.
Funderar om jag kan fota eller inte, men bestämmer mig för att vara stolt över en del bilder.
Har knappt fått en ända bildkommentar på ett bra tag nu, varken positiv eller negativ.
Så om ni vill glädja mig gå in på: http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=57120
och lämna omdöme på fotosidan eller här på bloggen.
Om det är negativ eller positiv kritik bryr jag mig inte om, bara det är konstruktivt.

Här är en liten bild som jag tog i fjol
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0