Vart tog det vackra vädret vägen??

Det är så himla typiskt första lediga dagen på lovet och då är det grått och tråkigt igen, hade planerat att åka iväg nånstans och luffsa omkring (som den sanna natur vän som jag är) men icke.
Att det klarnar upp till eftermiddagen vore lika sanorlikt som att min lägenhet skulle måla om sig själv.

Tittade runt i aftonbladet när trissdesen blev för påtaglig och vad fann jag??
Jo ännu en artikel om :  http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1035453,00.html
När ska dom tröttna med att blotta denna människa och vem är igenkligen intresserad av Britney längre. Sedan att säkert 90% av det som skrivs är rent påhitt gör ju inte saken bättre...ushh!!

För att det här inlägget inte ska bli för trist så skickar jag med en otroligt ful bild med sommar känslor =)

image1

Lägg märket till min konstiga ställning med foten
Frida får till posen som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0