Praktik och helvete!

Jag kommer bli riktigt jäkla urfattig till sommaren och det skrämmer skiten ur mig. Det finns en del anledningar till detta som jag inte kan göra nånting åt just nu och jag vet inte heller vad jag ska ta mig till.
Anledningarna är följande:
1. Jag måste gå 5 veckors praktik som jag inte ens vill gå och då har jag inte tid att jobba på mitt extra jobb och därför får jag ingen lön =(
2. Min inneboende flyttar ut så då för jag betalla hela hyran själv i några månader.
3. Sista skolmånaden får vi fjutiga 2000kr ifrån csn, kan det vara mer pissigt?? 

Har någon något tips om hur man kan tjäna pengar?? Och vart det finns träd där dom växer??
image28
 Kanske skulle det vara lånsamt att sadla om och bli cirkus artist, men i ärlighetens namn så tror jag inte att jag har talang för det. Det skulle vara att visa upp konstiga kroppskonster i sånafall det brukar folk bli  fascinerad av.
image29
Magen är en utjatad klassiker =/

Kommentarer
Postat av: Blajkel

vad in i helvete!

2007-05-29 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0