Glad Påsk!!

Helgen har varit full med god men onyttig mat och överdriven konsumtion av godis och bus.
Är dock lite ledsen att jag jobba så mycket på lovet och inte tog mig lite mera ledigt men jag kommer vara glad som en rövsticka när lönen kommer =)                                   
       

image17

                  Erik passar i allt till och med fjädrar
image18
Plytet ville inte vara sämre                     image20
Min fina jacka som tyvärr är förstor jag skulle nästan kunna döda för att ha den i påsk men jag hade inte tid att sy om den =(
Därför fick den hänga hela påsken det är näst intill en skandal, den är ju som gjord för att lufsa runt i och leka kyckling i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0