Dagens Fråga??

Varför har Vickan samma uttryck på alla bilder på sisters reklamen? 
Varför detta uttryck på varje bild, det ser mer ut som en reklam för en slitz tiddning än för kläder.
Jag tycker bilderna är väldigt obehagliga och får i allafall inte mig att vilja köpa kläder på sisters.
Frågan är bara varför dom framställer Vickan på det här sättet, för att nötter som jag ska ha något att fundera på eller för att väcka uppståndelse eller vill dom att vi tjejer ska pluta mera med läpparna?? 
Någon som har någon teori??

http://www.jc-online.com/sisters/


image11

Kommentarer
Postat av: gööööö

nejmen oj , är det SÅ jobbigt att vara avundsjuk på snygga blonda tjejer som är raka motsatsen från dig?

2007-05-24 @ 23:00:21
Postat av: morbengta

Gööö: Nej jag känner inga fientliga känslor mot blondiner eller snygga tjejer. Jag tycker dock att kampanjen inte var bra vilket jag skrev och att pressen kan vara ruttna.Jag är blond igenkligen och tycker att det är förträfligt fint på många =)

2007-06-23 @ 15:41:33
URL: http://morbengta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0